torsdag 6 augusti 2009

Uttorkning...

Idag kände jag mig plötsligt ganska yr i knoppen, först kunde jag inte alls förstå vad det berodde på...
Sen kom jag på att jag svettats kopiöst i tre dagar...och som vanligt har jag inte druckit speciellt mycket vatten...
Normalt kanske jag dricker en halvliter med vatten /vecka...
Ja ni läste rätt...
Jag är helt hopplös på att dricka vatten även på sommaren...Jag försöker verkligen tvinga i mig vätska...men det är lönlöst...
Så min kropp står nog på randen till uttorkning för jämnan så vid en febersjukdom så ligger jag riktigt risigt till...
Så nu dricker jag vätska så gott det går...kanske inte så mycket vatten...men all annan vätska såsom äppeljuice, Festis, Loka Citron...
Och visst börjar jag att känna mig lite starkare...jag orkade nyss till och med putsa köksfönstret så då förstår ni att krafterna börjar att återvända...

Inga kommentarer: