söndag 8 november 2009

En ännu stressigare söndag...

Det blev inte nån lugnare dag idag...
Det blev en rivstart utan dess like eftersom jag vaknade med ett ryck halvnio...
Det fanns ingen frukost hemma, så det var bara att borra ner huvudet och åka en sväng till Hemköp...
Efter frukosten snabbt in i duschen...klockan halvelva skulle jag vara hemma hos Sundus i Lillån...
Hos Sundus blev jag bjuden på Yogi-te och Bachlava (förmodligen felstavat), en kurdisk specialitet - ett kaffebröd som är oerhört sött eftersom det är fyllt med pistagenötter och dadlar...
Efter det har jag haft Malin och hennes familj på Fars-dagsmiddag...
Jag bjöd på Potatisgratäng och fläskfilégryta...en middag som var väldigt uppskattad...

Vad skönt med en ny arbetsvecka så att man får vila upp sig ett tag...

Inga kommentarer: