onsdag 6 januari 2010

Sista skälvande dagen...

Ja, då var det den sista skälvande dagen på den här långa ledigheten som kallas jullov...
Då kanske en summering kan vara på sin plats...
Ledigheten har gått åt till att ladda batterierna som var totalt slutkörda sista veckan på terminen...
Det gick faktiskt inte att klämma ur ett uns till då...
Så vilat har jag gjort...
Sen har jag inte varit ute och rört på mig...inte umgåtts med barnbarnen så mycket som jag tänkt...
Men det har varit viktigare att få den nödvändiga vilan...

I morgon börjar vi med en studiedag...
Jag minns inte riktigt vad vi ska göra då...
Jo en sak minns jag, gymnasiechefen ska komma till oss en stund och berätta om vilken slags verksamhet vi ska ha nästa läsår eftersom han har flaggat för en större besparing på vårt program...

Inga kommentarer: