lördag 29 september 2007

Tråkigt väder...............

Idag tog det lång tid innan jag samlat mig tillräckligt för att sticka ut näsan utanför dörren...
Regnet stod som spön i backen och jag trodde att maken tagit bilen till ishockeycupen i Smedjebacken...
Som tur var hade han lämnat bilen hemma så kl. 13.00 trotsade jag vädergudarna och sprang ut till bilen... Efter några ärenden och ha hämtat snabbmat så tog jag mig snabbt hemåt igen... bara för att upptäcka att jag glömt dagens viktigaste ärende... att skicka en blomma till en arbetskamrat som nyligen fyllt år...
Ja, jag det får lösa sig på något annat vis... resten av dagen har tillbringats framför TV och dator, premier league och allsvenskan blandat med elitseriehockey och NHL...
I morgon ska Kopparbergsmarken besökas om vädret tillåter annars blir det mer idogt idrottande framför TV:n

Inga kommentarer: