tisdag 27 november 2007

Jag vill ha jullov nu...

Åh, nu längtar jag verkligen efter ett långt och härligt jullov...när jag kommer hem på kvällarna är jag så trött att det enda jag orkar med är att sitta och hänga framför datorn...
På jobbet funderar jag på om det inte börjar likna personförföljelser runt min ringa person...jag försöker ju bara göra ett bra jobb... så nu letar jag efter ett annat jobb med ljus och lykta...
Ja, ja det brukar alltid ordna sig...jag landar alltid med fötterna stadigt på jorden...det funkar säkert även denna gång... det är förmodligen den psykiska stressen som dränerar mig på ork och kraft...
Nu är en tredjedel av utvecklingssamtalen avklarade...skönt, då hinner jag nog med dem innan jag slutar den 20/12...
Idag var jag och besökte kommunens kommunala vuxenutbildning...den verksamheten är förlagd i en gammal masugn...det var en helt fantastisk miljö att befinna sig i ...lyckliga elever som får gå där och studera...

Godnatt jord, vi hörs en annan dag...

Inga kommentarer: