lördag 8 mars 2008

En helt underbar lördag...

Idag ägnades i stort sett hela dagen åt att skämma bort mig själv...
Efter att ha klippt mig hos en lokal frisör det senaste året återvände jag till min gamla frissa i örebro...det var verkligen ett steg i rätt riktning...
Innan frisörbesöket blev det ett underbart cafébesök på Krämaren...där de har världens godaste kaffe med krämbulle till...sedan var jag in en sväng på Indiska...det var tur att jag skulle till frissan annars har jag fått med mig hela butiken hem...ett besök på guldfynd resulterade i ett makalöst fynd...ett armbandsur under hundralappen...

Sedan var jag upp och besökte pappa på sjukhuset...idag var han mycket bättre...yngste sonen följde med...han har nog laddat för det besöket i flera dagar...han hatar nämligen sjukhusmiljöer...

I kväll gjorde svenska folket bort sig rejält då man röstade bort Andreas Johnsson & fröken Häggkvist...istället fick Nordman folkets röster...var det för att man låtsades bränna en häxa på bål...

Inga kommentarer: