måndag 7 juli 2008

Ett avbrott i ledigheten...

I morgon är det dags för det första avbrottet i min långa sommarledighet...
Fyra dagar fyllda med jobb som personlig assistent...
Som tur är ska jag tillbaka till samma brukare som förra sommaren...och det är faktiskt det ultimata sommarjobbet...
Det som krävs är att jag gör det jag gör hemma...lagar mat, diskar och fikar...
Förutom att hjälpa min brukare med det hon vill göra...

Dessutom har jag börjat jobbet som kontaktperson till en tjej med Aspbergers syndrom...det ska bli spännande att se hur det utvecklar sig...

Idag var sista ansökningsdagen till de två lärartjänster som jag sökt...det blir några veckor i väntans tider...
Hur som helst ska jag söka tre andra jobb som verkar intressanta...

Sedan ska jag nog kontakta min kurskamrat som jag skrev alla vårens arbeten tillsammans med...
Jag ska iaf fråga om hon kan tänka sig att skriva C-uppsatsen tillsammans med mig...

Inga kommentarer: