tisdag 8 juli 2008

Hoppsan...

Hoppsan det gick visst snabbare än jag hade tänkt mig...
Anställningsintervju inbokad till torsdag eftermiddag...
Vad ska jag kläcka ur mig för kloka saker där då...
Förmodligen kommer den intervjun till stor del handla om ifall Chrille och jag kan vara kollegor i samma arbetslag...
Och det kan vi ju inte...skämt åsido...det finns ju något som heter professionalism...en kompetens som både jag och maken har tillägnat oss under åren som lärare/idrottsledare...
Fortsättning följer...det mest intressanta är hur facken ska hantera en eventuell anställning...de har gjort allt som stått i deras makt att förhindra anställningar av mig som lärare hittills...
Fast det spelar faktiskt ingen roll längre...i januari kan jag plocka ut min lärarexamen och då får de hitta något annat att klanka på än min behörighet som lärare...

Inga kommentarer: