måndag 12 januari 2009

Jag är så trött...

Idag var det dags för näst sista seminariet...
Ett tag var jag så trött att jag trodde jag skulle ramla omkull där jag satt...om man nu kan ramla omkull sittande...
När jag kom hem tog jag ett varmt bad...mmm...jätteskönt...
Sedan var det dags att posta lite böcker...skönt att få några böcker sålda...det var ett tag sen...
Jag var även och betalade in pengarna för fritösen som Mackan ropat in på Tradera...
Han kommer nog att leva på friterad potatis sen...som tur är så är han ju smal som ett spett...
Efter att ha hämtat Chrille så var det bara sova som gällde...det blev en micropaus i soffan...

Nu har jag börjat med slutexaminationen...en uppgift som ska utmynna i en femtonminuters lektion på torsdag...

PÅ FREDAG ÄR MIN LÄRAREXAMEN KLAR...DET NI...

Inga kommentarer: