söndag 11 januari 2009

Sovmorgon...

De som känner mig vet att jag är en av de människor som både är lärkor och ugglor...
Det vill säga som studsar upp tidigt på morgonen utan problem...och som även sitter uppe halva nätterna...innan man till slut masar sig in till sängen...

Därför var det lite av en chock då jag vaknade vid halvtiotiden idag...
Dessutom hade jag sovit en bra stund framför TV:n i gårkväll...
Det känns som om jag har en del sömn att ta igen...det kan nog vara en del att ta ifatt efter den grymt jobbiga hösten som jag gått igenom...

Men nu börjar nedräkningen på fullaste allvar...
I morgon är det näst sista seminariet på lärarutbildningen...sen på torsdag är det FINAL GRANDE på Örebro universitet...

Sedan från och med vecka 4 så ska jag enbart jobba heltid...och inget mer...
Då kommer jag förmodligen att drabbas av ett enormt lathetssyndrom...

Inga kommentarer: