tisdag 10 februari 2009

Lång dags färd mot natt...

Ja...då blev det en sån här dag igen som aldrig verkar ta slut...
Först jobb hela dagen...vilket för mig innebär lektioner från 8.40-15.20...sen drygt en timmes planeringstid...

Då jag kom hem hade digitalboxen pajat enligt min käre man...
Mathias skulle köpa en router så han kan koppla upp sin spelkonsol till nätet...då behövde han lite hjälp med att koppla in den...
Efter att ha kollat lite snabbt på de grejerna och insett att det får jag ta tag i senare i kväll...så var det meningen att jag skulle rusa vidare till ett möte på Lindehov...
Då ringer mamma...
Självklart försöker jag att lyssna på vad hon har att säga...samtidigt som jag dubbelsteppar och kollar klockan ideligen...
Då jag lyckas avsluta samtalet ser jag att det är tre minuter kvar tills mötet börjar...dags att lägga in högsta växeln...
Jag kliver in på mötet endast några minuter försenad...och jag var inte sist som tur var...

Ett snabbt besök på en matbutik...och hem och fixa till kvällsmat...
Chrille vrålar om att nåt inte funkar på datorn...javisst ja...jag skulle ju installera routern...
Ja...nu funkar såväl dator som digitalbox...

Då är det dags att stämma träff med Sandman...

Inga kommentarer: