torsdag 5 februari 2009

supportguiden...halleluja...

I drygt en vecka har jag försökt komma fram till Telias kundtjänst...
Välkommen till Telia...
Du är nu placerad i kö...du har placering 66...väntetiden beräknas vara 47 minuter...
Så har det låtit varenda eftermiddag/kväll då jag försökt komma fram till Telia...
Idag bestämde jag mig för att skriva ett hederligt gammalt handskrivet brev till dem...
För mailfunktionen har de lagt ner...den fungerade visst inte så bra...

Då hittade jag en supportguide som man kunde ladda hem...
Sagt och gjort...jag laddade hem supportguiden....
Då kan man helt plötsligt chatta med supportassistenter...
Mitt eller rättare sagt Mathias problem var löst inom 90 sekunder...
Så nu är det frid och fröjd på honom...

Vad som var problemet...
Han kunde inte koppla upp sig då han spelar nåt TV-spel...
Så nu ska han investera i en router...

Inga kommentarer: