lördag 27 juni 2009

Marockansk marguerite...

Vilken underbar dag det har varit...här ovanför ser ni mina marockanska margueriter...
Sen jag kom hem från Ramsberg har jag gjort så lite som möjligt...jag har suttit på balkongen och läst...
Boken för idag heter Judits teater av Inger Alfvén...en bok jag läser och läser men jag fastnar inte riktigt för den...
Jag läste nånstans att när man har fyllt femtio så ska man inte läsa klart böcker som man inte fastnar i från första sidan...det ska visst vara slöseri med tiden...men jag kan inte lägga ifrån mig en bok som inte är färdigläst...

För en stund sen var yngsta sönerna med kompisar på besök...de skulle fixa i ordning sig inför kvällens parkfest...
När de hade gått sa jag till Chrille...hur har de kunnat bli på det där viset...
Jaja....de har i alla fall roligt...

Nej...nu blir det en stund till på balkongen...

Inga kommentarer: