lördag 27 juni 2009

Vilken värmebölja...

Vilken härlig värmebölja som parkerat över Sveriges avlånga land...
Vi har en lägenhet som är varm på förmiddagarna...så det är bara att slå upp alla fönster och dörrar då man vaknar...
Det som är bra är att lägenheten är riktigt sval och behaglig på kvällarna...

Idag är det dags för veckans besök hos mamma...
Tyvärr har jag ingen AC i bilen utan det får bli KD=korsdrag...

Igår fick jag äntligen tid att fixa till balkongen...jag inhandlade en blomma som jag förälskat mig i, en marockansk marguerite...den är så vacker...
Sedan har jag drivit upp plantor inomhus de senaste veckorna så nu kunde jag plantera luktärter och ringblommor...två andra favoritblommor...
Däremot köpte jag inte jordgubbar i kruka som jag hade planerat...det finns gränser för hur mycket pengar jag lägger ner på en sån kruka...

Ha en härlig sommardag!!!

Inga kommentarer: