onsdag 29 juli 2009

En lugn tisdag...

Gårdagen blev en lugn tillställning...
Bortsett från mitt vredesutbrott då jag skulle till banken och växla in en ´massa mynt åt Lindlöven. Jag kollade in mynträkningsmaskinen - jodå den verkar fungera...Det var en kvinna i kö före mig , sen skulle jag bli av med alla dessa mynt...Då - just då - går maskinen sönder...så det är bara att åka hem med dessa mynt...

Annars blev det en minigolfrunda och den här gången var jag inte i närheten att peta ner Chrille från tronen...
Fotbollsträning och innan dess till återvinningsstationen med en massa porslin som jag har tröttnat på...
Eftersom det var dåligt med folk på träningen åkte vi som var där och käkade pizza...tränartrojkan tyckte att killarna som kom var värda det...och vi själva också förstås...

Inga kommentarer: