onsdag 30 december 2009

2009

Så var det då dags att sammanfatta det här året...

I januari blev jag klar med min lärarexamen - vilket innebar att jag enbart behövde jobba heltid från januari och framåt...

I april gick jag upp till min rektor och krävde en rejäl löneförhöjning - vilket jag också fick hon plussade faktiskt på en femhundring utöver det jag krävde...Då kände jag mig hård och besynnerlig...

I juni blev jag mormor till lilla Elisa - en riktig sötnos...

I juli åkte vi ner till Lidköping och hälsade på Niclas, Mirre och Denise - och jag fick äntligen besöka Läckö slott...men det var inte det slottet som jag trodde...

I augusti var det dags för barndop - Denise döptes i Lindesbergs kyrka och efteråt blev det ett stort dopkalas...

September - jag fyllde år, ännu ett år att lägga till handlingarna...

Oktober - sorgeåret efter pappa tog slut - nu är det lättare att hantera de jobbiga situationerna som gjort mig ledsen tidigare under året...

December - jag har aldrig någonsin tidigare längtat så efter jullovet, jag var riktigt sliten de sista dagarna...



















Inga kommentarer: