måndag 13 augusti 2007

Den svenska sommaren 2007

Den här sommaren går till historien som min sämsta sommar någonsin.
Inte nog med att jag blev tvungen att jobba hela sommaren, det hade varit okej om solen kunde skina på mig under arbetet...
Sedan blev bilen stulen och naturligtvis en dag då jag lovat min mamma att skjutsa henne till diverse ställen...
Bilen fick vi tillbaka några dagar senare med uppbrutet centrallås, tändlås och så vidare...
Sedan när maken och mågen fixat bilen så går den förstås sönder då jag äntligen har en ledig helg och hade tänkt åka på fotboll för att koppla av...
Nu kan det knappt bli värre...
Jo då, ett utav jobben jag beordrades att söka av arbetsförmedlingen fick jag...
Det är väl bra kan man då tycka.... men jag ville få några veckor ledigt... jag har ju jobbat sedan 9 september förra året...
Stön, pust och stånk, i morgon är jag ledig... fast jag måste till min gamla arbetsplats och lämna tillbaka nycklarna eftersom jag inte kommer att kunna vikariera där i år...
På onsdag 6.40 går bussen till mitt nya jobb...
Jippi!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: