tisdag 1 januari 2008

2008

Ja hur ska det här nya året bli?
Jag tror inte att det kan bli sämre än 2007 varit för mig...
Det har varit knöligt med jobb...det känns som om jag har jobbat dygnet runt för att få allt att gå ihop...
Pappa har fått en obotlig sjukdom...vilket har lett till en hel del sjukhusbesök...nu har åtminstone jag accepterat att han förmodligen kommer att försvinna ur mitt liv det kommande året...det kommer självklart att bli jobbigt när den dan kommer...men det känns även rofyllt på nåt konstigt vis...

Så till det nya året...jag har ett arbete att gå till ända fram till hösten...vilket i sin tur leder till att jag får både arbetsro och studiero...för en gångs skull...
Förhoppningsvis kommer alla fyra barnen att få jobb under det kommande året...
Nätbokhandeln kommer att utvecklas hoppas jag...om vi kan fördubbla omsättningen till nästa år så kanske vi även kan starta upp nyboksförsäljningen...
Skulle det sen kunna bli ett år med inte fullt så många hemska händelser i landet och i närområdet så kan det bli ett riktigt ljust år...

Inga kommentarer: