söndag 27 januari 2008

Pigg söndag!!!!!!!!!!

Åh, vilken skillnad...
I morse vaknade jag klockan åtta och studsade ner i tvättstugan...efter att sedan käkat frukost framför en konståkningsrepris på tv:n så kände jag mig mer än redo att ta mig an denna söndag...
Iväg och handla...vilket jag ofta gör nuförtiden på söndagar...jag minns hur negativ jag var då man började med söndagsöppet för cirka hundra år sen...det kanske berodde på att jag då satt i kassan på Wessels...
Sedan tog jag itu med julgrupperna och planterade de växter som gick att rädda...vilket faktiskt var flera stycken...
In med en potatisgratäng i ugnen...är det inte fantastiskt med dessa påsar med färdig potatisgratäng...bara att tömma upp i en ugnsform...på med lite riven ost... och tjugo minuter i ugnen...
Efter söndagsmiddan bar det så iväg till ishallen för att se representationslaget ta sig an Falu IF...det blev vinst med 6-3...
Dagen avslutades med två turneringar med nätpoker och jag vann inte en dollar ens...

1 kommentar:

Pendlaren sa...

Potatisgratäng på påse? Är det sant? Finns det verkligen sådant?