söndag 15 juni 2008

Brr...Brr...

Brr...vad kallt det har varit idag...
Jag var till dottern på förmiddan och fikade...det var varmt och skönt till att börja med...men sen blev det svinkallt...
Sedan åkte jag och handlade...när jag kom hem så hade Mathias ringt och bjudit hem sig på söndagsmiddag...det var tredje söndan i rad...är det en tradition som har startat månne...
Efter söndagsmiddan åkte vi iväg och kollade på fotboll...jag är stödmedlem till den nystartade föreningen Hagabergs FK...det gick bra för dem och de vann med 3-1...även där frös jag något alldeles fruktansvärt...
Men nu efter ett varmt bad så har jag börjat att tina upp...
I morgon är det dags att bli avtackad igen...för nionde gången...men den här gången är den sista...i december blir ju även jag en behörig lärare...och då kommer jag noga välja var jag ska jobba...tror jag i alla fall..

Inga kommentarer: