lördag 7 juni 2008

En shoppingförmiddag...

Då har man varit runt och fyndat på förmiddan...
Hos den lokala second-handbutiken hittade jag flera guldkorn...tre deckare och Hemsöborna...den var jag bara tvungen att inhandla...
Sedan hittade jag också några helt underbara efterrättskålar...i typisk engelsk anda...ni vet det här porslinet som skildrar ett helt landskap...
Sedan åkte jag vidare till några andra lågprisbutiker...där inhandlades en vispskål...en tupperwarekopia för trettio kronor...helt ok
Kläder då...jo Niclas hittade två par jeans...och jag hittade en top åt mig och ett linne åt christer...
Med andra ord en helt ok förmiddag...
Nu väntar tvättstuga...och de två första matcherna i fotbollsem...
Nej, jag har inte skrivit klart den sista kompletteringen...men å andra sidan ska den ju inte vara klar förrän på måndag...

Inga kommentarer: