måndag 29 oktober 2007

150års-fest i sikte...

Idag blev det klart...det blir en hejdundrande 150års-fest nere på Oknö nästa sommar...
Eftersom jag och maken och min svåger alla är födda 1958 så slår vi ihop födelsedagarna och umgås och kalasar i fyra dagar nästa sommar... helt underbart... då är vi flera som kan vara med och dela på kalaset... hoppas bara att det blir en bra sommar med riktigt varmt väder...
Dessutom blev vi medbjudna på julbord den 1:a december...det är inget man längtar efter just nu... men då när det är dags för julskyltning så är det mysigt med julbord...dessutom är det hos en av makens släktingar så det blir lite av en släktträff eftersom så många släktingar som möjligt sluter upp till detta julbord...förra året var vi 40-50 stycken varav hälften härstammande från tännäs i härjedalen...
Så första dagen på lovet var väl helt ok... träffat släktingar har vi gjort... bakat syltsnitt har jag också gjort... hm, bokhandeln har jag inte gjort nåt åt... och studierna, jag det blev väl cirka två och en halv minut...jo jag har varit och klippt mig också... det var helt underbart...

Inga kommentarer: