tisdag 16 oktober 2007

Lång dags färd mot natt...

Jaha, snart midnatt och här sitter jag och kan inget annat...
Idag har vi haft en givande studiedag på skolan där jag jobbar, ja, jag skojar inte, det var en riktigt givande dag då vi fick möjlighet att jobba med angelägna utvecklingsprojekt...
Sedan gick färden vidare mot Örebro universitet och grammatikkursen i Svenska som andraspråk, den är riktigt rolig att gå, med en lärare som verkar genuint intresserad av sitt ämne och att förmedla sina kunskaper till sina studenter...
Efter det var det dags att skicka in skrivuppgift nummer två till Umeå universitet där jag läser engelska, dagens uppgift var att skriva ett professionellt brev...
Det skulle vara inskickat 23.15 och mitt skickades in 22.20, med andra ord i god tid...

Godnatt och Sov Gott!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: