söndag 21 oktober 2007

Förkylt...

Nu är det förkylt...
Jag trodde att jag skulle klara mig eftersom alla i min omgivning varit förkylda redan... men när man som minst anar det slår förkylningen till...
En vecka kvar till höstlovet... under den veckan har jag dessutom lovat att jobba under högskoleprovet...
Ja, ja det finns ju alvedon...
Annars har det varit en gemytlig helg med mycket god mat och slappande framför TV:n... igår vann ÖSK över Elfsborg... jag hoppas att den segern räcker för att säkra det allsvenska kontraktet...Lars Larsens straff var riktigt snygg...
I fredags kväll frossade jag i romantiska komedier... det var förstås en med Julia Roberts, min personliga favoritskådespelerska då det handlar om romantiska komedier...den här gången såg jag "Min bäste väns bröllop".. en film med ett oväntat slut...
Nu måste jag ta itu med inlämningsuppgiften till universitetet... den förra skickade jag iväg utan eftertanke och det straffade sig, jag fick rest och det måste jag fixa till nu idag...

Inga kommentarer: