måndag 8 oktober 2007

Seg måndag...

Åh, idag skulle jag göra massor, i alla fall var det planerat så... men som vanligt när jag är själv hemma så hamnar jag vid ett pokerbord på nätet... ja ja, jag vann i alla fall några dollar...
Sedan skulle jag gå och handla då träffar jag en gammal studiekamrat från komvuxtiden... oj, det var länge sen... det blev en hel del prat och vi hann med att avhandla det mesta på en kvart...
Ytterligare en pokerturnering senare gick yngsta sonen och jag och käkade på restaurang... han fyllde 21 i lördags och vi har inte hunnit träffas sedan dess...
Så nu sitter jag här och begrundar allt jag inte hunnit gjort... men det kommer förmodligen nya lediga dagar... och ikväll spelar ÖSK mot Kalmar... tänk om de kunde få med sig en poäng i det mötet... heja, heja, heja... vi behöver faktiskt ett allsvenskt lag i Örebrotrakten...

Inga kommentarer: