fredag 17 oktober 2008

Det känns som om jag skurit lök i flera timmar...

Idag har varit en tung dag...pappa är riktigt dålig...fast det känns som om han varit det i flera veckor nu...
Ja han är så dålig så man bestämt att det ska finnas vak hos honom...
En av mina bröder tar nu ett tungt ansvar och vakar hos honom...min underbara dotter ska också hjälpa till med det...och storebrorsans dotter också...
Skönt att det finns de som ställer upp när jag själv inte fixar det...jag klarar nämligen inte av att ta adjö av mina nära och kära...en traumatisk upplevelse då jag var i ettårsåldern förföljer mig genom hela livet...
Idag fick vi kontakt med tre lärare att intervjua...då kanske det löser sig...
Det är skönt med ett ljus i denna mörka tunnel...
Nej, nu är det dags att torka alla tårar och försöka sova några timmar...i morgon ska jag hämta mamma på förmiddan...så att hon får hälsa på pappa...om han fortfarande lever då...

Inga kommentarer: