tisdag 28 oktober 2008

Ny back till Lindlöven

Igår hörde jag att Lindlöven har knutit en ny back till föreningen, det ska visst vara en stor och rejäl back som gillar att smälla på motståndarna. Det kan nog Löven behöva...
Nästa hemmamatch är i morgon och för motståndet står serieledarna...då är det upp till bevis för den nya backen...

Idag ska jag åka till en plats som heter Ullersäter, där har jag inte varit på väldigt länge. När jag var liten och familjen bodde i Sällinge så cyklade jag förbi där då jag var runt på mina cykelutflykter. Nu har jag en kurskamrat som bor i det gamla stationshuset, så jag ska åka och hälsa på henne i eftermiddag. Sedan kommer flitens lampa att lysa över det gamla stationshuset, eftersom vi ska skriva en hel del av vårt examensarbete i eftermiddag.

I morgonbitti ska bilen besiktas och går bilen igenom besiktningen utan att det blir körförbud på den så drar Chrille och jag vidare ner till Lidköping. Det är dags för den första visiten i Niclas och Mirres nya bostad där. Jag ska även passa på att ta med de saker de inte fick med sig då de flyttade, då kan jag snart få plats för en läsfåtölj...stavas det så här...ja i alla fall så ska den stå i min blivande läshörna...

Inga kommentarer: