söndag 12 oktober 2008

Vart tog den här helgen vägen...

Vad har hänt den här helgen...
Redan söndagkväll och jag har inte gjort just nånting...
I och för sig jobbade vi halva lördan...men ändå...

Idag har jag slappat på förmiddan...sen skjutsade jag Chrille och Mackan till ishallen...de hade match mot Örnen...
Efter det åkte jag och hämtade mamma...sedan åkte vi upp och hälsade på pappa en sväng...
Han mådde skapligt...han sluddrade lite...men det berodde mest på hans tandlöshet...
Sjukdomen har gjort att han inte kan ha sina proteser...till och med ansiktet har magrat...

Ikväll tittade jag på ett program där den före detta landslagsmålvakten Magnus Hedman möter olika sportprofiler...
I premiärprogrammet mötte han Jose Mourinho...vilken dynamisk och karismatisk fotbollsledare...

Nu ska jag gå och koja...det var visst min tur att skjutsa Mackan till jobbet imorgon...
Sedan bär det iväg till universitetet...för en grupphandledning inför examensarbetet...
Visst ja...sen när jag kommer tillbaks till jobbet har jag svenska och engelska med ettorna...
Hmm...vad ska vi göra då...
Det blir nog lite planering innan jag går och lägger mig...gäsp...

Inga kommentarer: