lördag 29 november 2008

Adventsstök...

Tänk att det redan är första advent...
Vart har den här hösten tagit vägen...
Idag har jag gjort upp en lång lista med saker som behöver göras under helgen och som vanligt kommer jag kanske, kanske att hinna med de tre översta punkterna...
Det som överskuggar hela listan är förstås mitt examensarbete som jag sitter och petar i lite då och då...korta stunder eftersom jag inte vill dra på mig nån spänningshuvudvärk...ngt som ofta kommer som ett brev på posten då jag sitter för länge vid datorn...
Sedan är det som traditionen bjuder släktträff på Lindegården denna helg...alla Chrilles släktingar från Härjedalen träffas då och dricker kaffe och pratar ett par timmar innan första sittningen vid årets första julbord äger rum...det är nämligen en av släktingarna som driver Lindegården...

Inga kommentarer: