torsdag 6 november 2008

En bra dag på jobbet...

Jag började min dag med en av mina härliga engelskgrupper...jag undervisar elever med annat modersmål än svenska i ämnet engelska...
De lektionerna är helt underbara...de eleverna ger mig så mycket positiv energi...

Sedan dagens första håltimme...då drog jag ned till banken för att skicka över lite pengar till Niclas...så att han kan ta sig hem till begravningen som är i morgon...
En bra lektion med min klass som jag är mentor för...alla jobbade på bra...

Medarbetarsamtal...så kallat utvecklingssamtal med rektorn...
Jag fick en massa beröm av rektorn...något som jag numer klarar av att hantera...
Nuförtiden säjer jag...ja, jag är faktiskt rätt bra på de här sakerna...

Lektion nummer två i engelska...ännu en härlig grupp med elever från Irak, Somalia, Burundi, Afghanistan och Vitryssland...

Snabbt ner till arbetsrummet och fixa material till "min vikarie" - morgondagen kommer att ägnas åt pappas begravning...

Inga kommentarer: