lördag 22 november 2008

Tidig lördagmorgon...

Efter en ganska tung vecka på jobbet med många utvecklingssamtal skulle det vara skönt med en lugn helg. Det verkar inte som att det går i uppfyllelse...
6.30 ringde klockan i morse, Chrille ska iväg på någon slags hockeyutbildning i Kristinehamn och blir borta hela helgen. Det passar i och för sig bra eftersom vårt examensarbete ska vara klart på söndagkväll...
Titelsidan gjorde jag redan igår...så nu ska jag bara vänta på att min kurskamrat ska göra klart diskussionsdelen...så ska jag kika på det språkliga och styckeindelning och lite sånt...ja, jag skulle visst skriva någon slags sammanfattning av resultatdelen och slutordet...
Om nån timme ska jag åka upp till mamma, hon ville komma iväg till Kopparberg och shoppa lite...det är bra, då kan jag inte sitta vid datorn och häcka hela dan...

Inga kommentarer: