lördag 15 november 2008

Vilken seg lördag...

Äntligen börjar denna sega lördag gå mot sitt slut...
I förmiddags var jag upp till Ramsberg och hälsade på mamma...jag hade räknat med att vara där redan vid tiotiden men min kära familj såg till att det blev rejäla förseningar.
Först ringde Mathias och hade ingen skjuts till fotbollssamlingen, det var väl ok...det låg ändå efter vägen...
Fast då hade jag redan släppt av Chrille vid Lindehov...det skulle vara matcher där hela dagen...
Halvvägs till G-hyttan ringde Chrille...det är inga matcher här...du får vända och komma och hämta mig...
Sedan var det dags för resan till Ramsberg...
Nu har jag slöat och slappat hela eftermiddan...åtminstone nästan...jag har faktiskt en köttgryta står på spisen och puttrar...
Det är ju ishockey hela dan imorgon...så då är det bra om matlagningen går fort...

Inga kommentarer: