lördag 13 december 2008

Lusse lelle...



Tänk vad bra man kan bli bara man tar en sjukdag hemma i rättan tid...

I torsdagskväll hade jag värk i hela kroppen, lite feber och rösten var helt väck...

Nu är jag inte helt kurant...men rösten är tillbaka...och jag är helt klart piggare...


Idag har jag hunnit med massor av saker...

Jag blev väckt i morse av att mamma ringde...och la till några grejer som skulle inhandlas...

Lite senare på förmiddan åkte Chrille och jag iväg...

Fyra timmar senare har vi handlat åt mamma...köpt födelsedagspresent åt Malin, som fyllde år i onsdags...varit hos mamma och fikat och utfört lite snöröjning...varit hos svärföräldrarna och fikat...hämtat upp Mackan i G-hyttan...handlat ingredienser till helgens tacogratäng...som serveras idag...


Efter att ha lagat till tacogratängen har jag även hunnit med att baka lussekatter...

Är det konstigt att man känner sig nöjd...

Inga kommentarer: