torsdag 7 februari 2008

En helt ok dag...

Idag hade min förseminariegrupp...konstigt ord... ansvaret för dagens seminarium...vi hade som vanligt världens framförhållning...så vi träffades 40 minuter före seminariet och drog upp riktlinjerna...ja,ja, huvudsaken var att det gick bra...
Sedan fick vi tillbaka vårt första paper med kommentarer - märkligt av pedagogiska institutionen att kalla våra skriftliga inlämningsuppgifter för paper...
Vår seminarieledare förvarnade oss ...hon hade varit extremt petig i bedömningen...allt för att vi ska producera bra C-uppsatser nästa termin...
Kommentaren på mitt paper var - mycket välskrivet...du har glömt ort och förlag i källhänvisningen...kommentarer det är enkelt att leva med...
Då seminariet var slut var det bara jag som gick iväg...de andra skulle diskutera seminarieledarens kommentarer...konstigt...

Så nu kan jag efter min grupps önskemål dela med mig av mina texter....jag ville ju förstås veta att de var bra innan andra får läsa dem...

Inga kommentarer: