onsdag 13 februari 2008

Snyft...

Till min stora besvikelse så meddelade Magnus Uggla att han avslutar sitt bloggande...
Det kan jag till viss del förstå...han är en mycket flitigare bloggare än jag någonsin kommer att bli...det har varit kul att följa hans blogg under de här sex månaderna som han bloggat...alltifrån filmsnuttar från hans uppträdanden till hans spektakulära tävlingar om vilken hans kommande fredagsdrink är...

Annars har jag haft en upplyftande dag på skolan där jag kommer att göra min VFU...jag ska vara i en etta med tjugotvå sjuåringar...det ska bli spännande...jag ser fram emot att se hur det går till när elever knäcker sin läskod...
Jag fick ett mycket bra mottagande där med en diger information innan "praktiken" tar sin början...det var annat än den skola där jag gjorde min förra "praktik"...där fick man mest klara sig själv...

Inga kommentarer: