lördag 23 februari 2008

Ännu en underbar lördag...

Åh, vilken underbar lördag som ligger framför mig...
I dag ska jag åka till Nacka ishall för att se Lindlöven ta sig an Nackas A-lag i en kvalomgång för division 1...laget som står som segrare efter tre hårda drabbningar får fortsätta kvalificera sig för allsvenskt spel...
I går var det slutexamination på första delkursen på PDI B...jag och en studiekompis föreläste för seminariegruppen om AD/HD...det gick bra...jag fick många glada tillmälen efteråt om min säkerhet som talare inför en grupp...med tanke på att jag arbetat som lärare de senaste åtta åren så vore väl sjutton om jag inte skulle fixa just det...
Pappa ligger på sjukhus just nu...hmm...han är faktiskt 83 år...jag undrar om han kommer därifrån med livet i behåll...
Jag insåg just att jag missar kvällens drabbning i melodifestivalen...ja,ja...man kan inte vara med överallt...vilka som vinner ikväll...jag sätter en guldpeng på Bodies without organs...de brukar ställa upp med en klämkäck låt...

Inga kommentarer: