söndag 24 februari 2008

Sportlovets sista skälvande timmar...

Åh, sa maken till mig i morse då vi vaknade...sista dagen på sportlovet...och han suckade tungt...
Ja, för dig ja...svarade jag...själv har jag haft en enda dag ledig under sportlovet...och då passade jag på att åka upp till mina gamla föräldrar och hälsa på...
Dessutom har jag insett att det inte blir något påsklov heller...men i sommar ska jag vara ledig...då ska jag ta igen alla ledigheter jag missar nu...

I morgon fortsätter kvalserien för Lindlöven...då ni ska Nacka få se på andra bullar...det har i alla fall både tränare och spelare lovat...
Dessutom börjar delkurs 2 och 3 på Örebro universitet...läs och skrivinlärning och didaktik i skolan II...wow jag fick i alla fall lördag-söndag ledig från studierna...

Inga kommentarer: