söndag 20 april 2008

Ännu en helg till ända...

Då var det dags att summera ännu en helg...
I fredags var maken och jag bjudna på middag på Lindegården...hockeyföreningen där maken varit ungdomsledare den gångna säsongen bjöd alla ungdomsledare med respektive på middag...
Lindegården drivs dessutom av en släkting till maken så då träffade vi henne samtidigt...
De serverade sitt paradnummer: potatisgratäng och fläskfilégryta...den smakade som vanligt utsökt...
Igår var jag och hämtade mina föräldrar så de fick komma iväg och handla...pappa som har varit lite sliten sen den senaste canceroperationen var ovanligt pigg...han var med in på alla affärer...medan mamma stannade i bilen ibland...skönt att se honom så pigg igen...
Idag har jag gjort så lite som möjligt... men ikväll skulle C åka till Spannarboda och hämta sommarhjulen...så då passade jag på att följa med och träffa barnbarnen...så det blev en stund i sandlådan med Adam...

Inga kommentarer: