onsdag 2 april 2008

Undrens tid är inte förbi del 2...

I morgon klockan 10.00 flyttar Mathias...och den här gången är jag förberedd...det var jag inte förra gången...då grät jag floder...så i helgen görs matrummet iordning...
Dessutom börjar springvikariaten rulla in för yngste sonen...får han en hygglig ekonomi...då bor nog inte han heller kvar så länge till...då kommer jag nog att tycka att det är bedrövligt tyst och tomt i lägenheten...jag som vissa kvällar förbannar allt och alla som befinner sig hemma hos mig...
Men trots allt så har det nog varit bra för grabbarna och ALLA deras kompisar att haft någonstans att vara...ett ställe där det har varit ok att vara på...det händer titt som tätt att kompisarna tittar upp fast grabbarna inte är hemma...
En höjdpunkt var när vi bodde i Storå och jag kom hem från jobbet...då sitter det ett helt gäng ute på altanen och åt pizza...fast ingen var hemma...åh vad bra att du kommer...då kanske vi kan få låna bestick av dig...

Inga kommentarer: