måndag 14 april 2008

Studiedag...

I morgon är det studiedag på skolan där jag har min verksamhetsförlagda utbildning...
Då ska man jobba med IUP - individuella utvecklingsplaner...något som jag har sysslat med på två av skolorna jag varit på de senaste åren...
Så då tar jag ledigt...och åker och hälsar på mina arbetskamrater...
Sedan måste jag börja läsa litteraturen till kursen i semantik som börjar på onsdagkväll...
Kanske ska jag dra igång med slutexaminationsuppgiften också...det ska ju skrivas cirka åtta sidor...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de LCD, I hope you enjoy. The address is http://tv-lcd.blogspot.com. A hug.