söndag 27 april 2008

Nu är äntligen denna vecka slut...

Jag trodde häromdagen att veckan skulle lugna ner sig...
Det var bara som jag trodde...
Tanken var att lördagen skulle bli en lugn historia...men då hade jag inte räknat med att yngste sonen ville bli hämtad på förmiddan...att jag skulle bli tvungen att åka och köpa mig ett par nya byxor...eftersom enda kvarvarande paret blåa jeans gick sönder...
Dessutom slog huvudet till med ett migränanfall...och just som jag lyckats somna blev min gamle far dålig och i behov av sjukhusvård...
Som sagt jag trodde att denna jävliga vecka var över i torsdagskväll...då hade jag inte en aning om vad som komma skulle...

Idag har jag inte gjort så mycket...hälsat på pappa...fast han sov mest...
Skrivit klart större delen av rapporten som är slutexaminationen på två kurser...den ska vara klar klockan 13.00 på onsdag...

Det ska bli skönt med en kortvecka nu...

Inga kommentarer: