söndag 15 mars 2009

Datorn var ockuperad...

I gårkväll var datorn ockuperad av en kompis till Mathias...
Därför blev det inget inlägg efter melodifestivalen...
Inte vet jag om Malena Ernman är ett bidrag att skicka iväg till Moskva...det tycker jag inte heller att Caroline af Ugglas bidrag hade varit...
Alltså tycker jag inte att rätt låt vann...
Jag hade satt mina pengar på EMD...jag hade också kunnat tänka mig Måns Zelmerlövs låt...men utan Måns Zelmerlöv...

Igår hämtade jag min tvättmaskin...idag ska det inhandlas nödvändiga kopplingar till den...
Med på köpet då jag köpte min tvättmaskin var en låda med böcker...vilka alla ligger ute till försäljning nu...

Resten av dagen ska ägnas åt vila...
Söndagsmiddan tillagades i gårkväll...
Idag behöver jag bara koka potatis och göra sås...
Det ska nämligen serveras Dillkött med sås och potatis, jag tror det blir lite smörkokta morötter till också...

Inga kommentarer: