söndag 9 december 2007

Det är söndag och mitt huvud känns så...

Söndag eftermiddag och här sitter jag och funderar över vart helgen tagit vägen...
Igår var jag och brorsan upp till mor och far, han hjälpte till med diverse grejer som skulle göras...jag passade på att titta på skidåkning på TV...eftersom brorsan nyligen fyllt år och mor och far firat guldbröllop så blev det tårta och kaffe...
När jag sedan kom hem skrev jag klart tentan i engelsk språkhistoria så nu är den också inskickad...sedan bar det iväg till extraknäcket som personlig assistent...det är rätt hyfsat att tjäna pengar på att sitta och titta på TV och att ligga och sova...
Efter att ha halvsovit i soffan större delen av förmiddagen så ringde dottern och ville ha barnvakt så nu är jag helt utpumpad efter att ha haft lilltjejen här...hon gör allting tvärsemot just nu...det kanske beror på att jag inte sovit så mycket det senaste dygnet...

Inga kommentarer: