lördag 22 december 2007

En bra dag...

Första dagen på jullovet...ingen sovmorgon...sonen jobbar även idag så han skulle skjutsas till jobbet...men med tanke på att han fyller på min plånbok varje gång han får lön så är det helt ok...
Sedan bar det iväg till Örebro och julklappsköp...för första gången på länge så sker det tidigare än den 23/12...
Idag träffade jag även min absoluta favoritrektor...jag har inte träffat henne på drygt två år så det var ett kärt återseende...
Det har även löst sig för mig nästa termin...det har inrättats en tjänst som lärarassistent...med utrymme för tjänstledighet då jag måste studera...allt verkar ordna sig även denna gång...
Dessutom skickades de två sista uppgifterna före jul in till Umeå universitet idag...flera timmar före deadline även denna gång...

Inga kommentarer: