onsdag 5 december 2007

Nu ligger jag ljusår efter igen...

Jaha, i morgon kväll ska tentan i engelsk lingvistik vara inskickad...och jag har inte ens kommit halvvägs med den...nu är det frågor som jag faktiskt inte har en aning om...
Igår var jag på en jobbintervju...huvva vilken tjänst jag hade sökt...inte nog med att jag skulle ha 15 undervisningstimmar/vecka...jag skulle vara arbetsledare för övriga lärare...jag skulle sitta med i någon slags styrgrupp...vara schemaläggare...vara kontaktperson för studieförbundet som folkuniversitetet samarbetar med, och för kommunen...sedan skulle jag sammanställa individuella studieplaner och övrig dokumentation...dessutom var undervisningsgrupperna uppe i 30-35 deltagare...
I morgon är det studiedag...min sista på skolan jag jobbar på...tror jag i alla fall...

Inga kommentarer: