måndag 10 december 2007

Livet leker...

Helt plötsligt känns det som om allt är på topp...jag är äntligen ifatt med engelskstudierna...översättningen som ska vara klar nästa vecka ligger färdigskriven och väntar på att skickas iväg...jag har börjat att läsa det som är kvar i engelsk språkhistoria...skönt...

Bokbeställningarna ramlar in ganska ofta nu...jag säljer mellan fem och tio böcker varje vecka så nu måste jag ge mig ut och leta efter fler böcker som jag kan sälja...

Dessutom känns det inte hopplöst att behöva sluta jobba efter denna termin...de stora förlorarna är mitt arbetslag och mina elever...det är faktiskt inte jag som är den stora förloraren den här gången...

Idag fyller dottern år...och hon jobbar ikväll...
Vi jämförde våra kalendrar för en vecka sen...vi har inte tid att träffas förrän 23/12...så presenterna får vänta så länge...

Inga kommentarer: