torsdag 15 maj 2008

Det är mycket nu...

Vilken dag...
Idag jobbade jag på förmiddan...då lyssnade jag till många intressanta redovisningar om Sveriges landskap...
Sedan bar det iväg till universitetet...där väntade ett seminarie som behandlade problemlösning...jag hade inte löst problemen vi hade i läxa...men det var det många andra studenter som hade gjort...
Efter det satte jag mig med en studiekamrat...vi har en redovisning på tisdag som ska handla om minoritetselever och undervisning i matematik...vi strukturerade upp det hela...så efter några mailkontakter under helgen så ska det projektet vara i hamn...
Sedan fick jag tio minuter över innan nästa studiekamrat anlände till universitetet...vi ska redogöra för en läromedelsanalys i svenska som andraspråk...efter en timme var även det arbetet igång...min snälla studiekamrat skriver ihop ett utkast under helgen...så kan vi redovisa det på onsdag...
Dags att åka och handla åt mina föräldrar...det blev ett stopp på Coop Forum efter vägen...sedan raka vägen upp till dem...lite kaffe och den vanliga medicindoseringen...så kan jag äntligen styra kosan hemåt...
Skönt att det äntligen är fredag...

Inga kommentarer: