fredag 2 maj 2008

Välbehövlig ledighet...

Nu börjar man komma ifatt med sömnen...och stressnivån har sjunkit en aning...
Det är tur för på måndag börjar en didaktisk kurs i matematik...något som jag aldrig trodde att jag skulle komma i närheten av...
Igår var jag och dotterns familj upp till mina föräldrar och hade en aktivitetsdag på tomten...vilket innebar att C och mågen sågade ved...och att jag och dottern eldade ris...
Sedan bjöd mamma på en helt underbar gryta gjord av fläskfilé och chorizokorv...mmm det var gott...en helt ok belöning för några timmars slit...
Idag har jag varit och hämtat pappa på sjukhuset...sjukvårdsstrejken trappas upp på måndag så jag antar att de skriver ut/skickar hem så många som möjligt...för inte var han speciellt pigg...pappa...
Nu ska jag snart gå iväg och se sönerna spela fotboll...jag misstänker en storförlust...men de ska väl spela om det iaf...

Inga kommentarer: