lördag 31 maj 2008

Vilket underbart väder...

Nu är det bara att njuta av den helt underbara högtrycksryggen som har placerat sig rakt över Sverige...
I fredags var det fotbollsturnering på skolan...och det var varmt och soligt...första dan för shortsmundering...helt underbart...
Sedan på kvällen följde jag med till Kopparberg och tittade på mer fotboll...vilken härlig kväll...
Tyvärr så förlorade Kopparberg matchen men det gjorde inte så mycket...
Idag blev det ännu en fotbollsmatch...och mer sol...
Fast innan jag åkte iväg på matchen så skrev jag klart min del av examinationsarbetet...det ser ut att bli riktigt bra...nu ska jag bara läsa på semantikbegreppen till på tisdag...
I morgon kväll bär det av till huvudstaden...och på måndag blir det studiebesök på Rinkebyskolan...intressant värre...

Inga kommentarer: