onsdag 28 maj 2008

Halleluja, rösten är tillbaka...

Rösten har återvänt och jag kan återgå till mitt vanliga stressiga liv...
Det är näst sista veckan nu för mina studier...och det känns vill jag lova...
Slutexaminationen börjar så smått att ta form...och jag har även börjat kolla på semantikbegreppen som det blir salstenta på nästa vecka...

På söndag kväll åker hela arbetslaget till Stockholm för att på måndag besöka Rinkebyskolan...egentligen har jag inte tid med något studiebesök...men såna tillfällen kommer inte så ofta...så det betyder en hel del skrivarbete i helgen...

Jag var också och träffade tjejen som jag ska vara kontaktperson åt...om hon vill förstås...hon kanske blev helt avskräckt efter att ha träffat mig...
Det kändes bra för mig...jag hoppas att det kändes överkomligt för henne...

Inga kommentarer: